Kuuntele lähetystä
Hki 89,7 MHz Tre 106,8 MHz Oulu 90,9 MHz
 Jeanne Ihander on työskennellyt radion parissa vuodesta 2008
16.01.18 15:45

Kolme kysymystä, joiden avulla pääset alkuun tehokkaan B2B -radiomainoskampanjan suunnittelussa

Yritysmainonta radiossa on ollut monelle BusinessFM:n mainoskumppanille täysin uudenlainen viestintätapa. Suomessa kun ei tähän asti ole ollut businessradiota, ja siitä syystä radiomainoskampanjat ovat olleet pääosin kuluttajille suunnattuja.

Tuntemattoman asian kanssa mennään aina epämukavuusalueelle ja kynnys lähteä kokeilemaan radiomainontaa ensimmäistä kertaa on ollut monelle kumppanillemme alussa korkea.

Käytännössä mistään kovin vaikeasta asiasta ei ole kuitenkaan kysymys ja ammattimainen tiimimme antaa sinulle täyden tuen kampanjaan ja tuotantoon liittyvissä kysymyksissä.

Tässä kolme kysymystä, joiden avulla pääset alkuun radiomainoskampanjan suunnittelussa:

1. Mitkä ovat yrityksenne mahdollisimman tarkat kohderyhmät?

2. Mikä on B2B-markkinoinnin keskeinen tavoite?

  • Lisätä jonkun konkreettisen tuotteen tai palvelun myyntiä? Onko kyseessä jokin ajankohtainen tarjous?
  • Herättää mielenkiintoa ja aktivoida ostajat tarjoamalla jonkun ratkaisun tai hyödyn?
  • Tiedottaa uudesta tuotteesta, palvelusta, ratkaisusta tai ajankohtaisesta tapahtumasta?
  • Vahvistaa yrityksen brändiä?
  • Tehostaa monimediakampanjaa radion avulla?

3. Mitkä ovat yrityksenne keskeisimmät vahvuudet ja millä tavalla tuotteenne/palvelunne eroavat kilpailijoista?


Vastaukset näihin kolmeen kysymykseen muodostavat riittävän briifin, jonka avulla räätälöimme sinulle B2B -kohderyhmää parhaiten puhuttelevan ratkaisun. Lisäksi toteutamme kampanjan tarvittaessa avaimet käteen periaatteella – on sitten kyseessä radiomainostuotanto, ohjelmasarja, radiomainoskilpailu tai promootio.

Ethän epäröi olla meihin yhteydessä, ainakin tarjousta kannattaa aina pyytää ja todennäköisesti yllätämme Sinut myös kilpailukykyisellä hinnoittelullamme!

 

Ollaan yhteydessä!

 

P.S: Tiedätkö, mikä vaikutus äänellä on yritysbrändin rakentamisessa?

09.04.18 07:26

Puheet radion kuolemasta ovat puppua

Miksi radio jaksaa aina vaan kiinnostaa? Radion suosion hiipumista on odoteltu jo pitkään, mutta kuuntelu ei ole lähtenyt laskuun.

26.03.18 11:41

Bisneksen ääni kuuluu loppuviikosta myös Tampereella

BusinessFM -radiokanavan kuuluvuusalue laajenee Tampereelle ja lähetykset alkavat alueella kiirastorstaina 29.3. klo 8.00.

08.01.18 13:18

Vuosi 2017 rikkoi jälleen radion ennätyksiä – Juha Kakkurin iltapäivässä Radiomedian toimitusjohtaja Stefan Möller

Kuinka digitalisaatio on vaikuttanut toimialan kehitykseen ja miksi radion suosio kasvaa edelleen?

28.12.17 16:17

BusinessFM:n kuuluvuusalue laajenee Tampereelle ja Ouluun

Busineksen ääni kuuluu jatkossa Tampereella taajuudella 106,8 MHz ja Oulussa 90,9 MHz.

11 hours ago
Aikajanakuvat

Mitä jokaisen toimitusjohtajan pitäisi tietää myyjistä? Tamperelainen myyntijohtaja Mikki Ylevä haluaisi myydä Haminan kaupungin lipputangon..BusinessFM aamussa nyt klo 7.30 ja 8.30
BusinessFM ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
1 day ago

Hyvää maanataita!
Tänään parhaan musiikin lisäksi tarjolla on mielenkiintoista asiaa mm. lohkoketjuteknologiasta ja ruokakulttuurin edistämisestä. Tervetuloa taajuudelle!
Juha Kakkuri ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
« 1 of 212 »
NÄYTÄ LISÄÄ ›››



NÄYTÄ KAIKKI ›››
 
15.10.18 12:22

BusinessFM etsii myyjää pääkaupunkiseudulle!

Haluaisitko mukaan vahvassa kasvussa olevan radioaseman myyntitiimiin? Oletko juuri sinä se henkilö, josta teemme tähtimyyjän?

01.10.18 08:36

WANTED: Hyväntahtoista myyntiä Dream Brokerilla

Oletko valmis mullistamaan yritysten viestinnän?

Dream Broker on Pohjoismaiden johtava online-video-ohjelmistoyritys. Visionamme on mullistaa viestintä hauskalla, luonnollisella ja tuottavalla tavalla videoilla. Online-video-ohjelmistoamme, Dream Broker Studiota, käyttää viestinnässä, johtamisessa ja oppimisessa jo yli 800 organisaatiota.

26.04.18 12:51

WANTED: Head of Sales & Business Development, Europe, Sievo

Growth inspires you and you want to take action?

This is your opportunity to get to play in the big leagues in an international setting as our new sales and business development star. Sievo Procurement Analytics SaaS is already used in multiple distinguished global companies such as Deutsche Telekom, Carlsberg, Fiskars, Schindler and Kellogg’s. You will be contributing to our ongoing growth in Central Europe – in our biggest market.

16.04.18 14:08

Jännittääkö työhaastattelu? Tässä 10 vinkkiä hyvään ensivaikutelmaan

Ensimmäinen työhaastattelu unelmiesi työpaikkaan saattaa olla todella jännittävä tilanne. 10 vinkkiä, joiden avulla voit välttää mokat ja tehdä hyvän ensivaikutelman.

28.03.18 14:26

Work goes happy 2018: Kaikilla työntekijöilläsi on perhe

Kuuntele, miten sinunkin organisaatiosi pääsee alkuun kokonaisvaltaisesti työntekijän hyvinvointia tukevan työympäristön rakentamisessa

NÄYTÄ LISÄÄ ›››

KUMPPANIMME