Kuuntele lähetystä
Hki 89,7 MHz Tre 106,8 MHz Oulu 90,9 MHz

06.10.17 08:37

Miltä yritysbrändisi kuulostaa?

Jokainen yritys näyttää joltakin. Yleensä brändit ovat hyvin tietoisia, millaista mielikuvaa ne haluavat herättää asiakaskohtaamisissa. Monilla yrityksillä on graafinen ohjeisto, josta löytyvät visuaalisen ilmeen linjaukset sekä tarkat ohjeet eri elementtien, kuten tunnuksen, typografian ja värien käytöstä.

Mutta kuinka moni yritys puhuu omalla äänellään? Kuinka moni käyttää musiikkia herättämään tunteita sekä välittämään mielikuvia, joita asiakkaat yhdistävät brändiin jatkossakin?

Ääniguru sekä The Sound Agencyn toimitusjohtaja Julian Treasure, kertoo videolla, kuinka ääni vaikuttaa ihmiseen neljällä eri tavalla.

Useiden tutkimusten mukaan musiikki vaikuttaa tunteisiin suoremmin kuin mikään muu taiteenlaji. Musiikilla on ilmiömäinen kyky luoda tunnelmaa, ilahduttaa, piristää, järkyttää, vakavoittaa tai liikuttaa jopa kyyneliin asti. Emotionaalisen latauksen voi huomata selvästi vaikkapa elokuvissa. Voit sulkea silmäsi ja silti pelkän taustamusiikin perusteella arvata, milloin oven takana vaaniva murhaaja ryhtyy toimeen tai rakastavaiset lankeavat toistensa syliin.

Tavarataloissa tarkasti valittu musiikki virittää asiakkaat ostavaiseen olotilaan. On osoitettu, että oikeanlainen äänimaailma voi nostaa myyntiä yli 30 %:lla ja se kolminkertaistaa työntekijöiden työtehoa.

Teemme BusinessFM:llä päivittäin työtä sen eteen, että pystyisimme tarjoamaan yrityksille paremman tavan erottautua sekä edistää liiketoimintaa äänen ja musiikin avulla.

Radiomainonta vahvistaa brändin tunnettuutta, herättää mielenkiintoa sekä vauhdittaa verkkoselailua. Hyvin toteutettu jingle tai tunnusmusiikki jää parhaassa tapauksessa soimaan potentiaalisen asiakkaan päähän vielä pitkään. Tietoiskutyyppisten lyhytohjelmien avulla voit kertoa omista tuotteistaan tai palveluistaan syvällisemmin ja tuoda osaamistaan esille mielenkiintoisesti ja erottuvasti.

Keräsimme muutamia esimerkkejä asiakkaillemme tuotetuista B2B-radiomainoksista sekä lyhytohjelmista.

Käythän tutustumassa!

09.04.18 07:26

Puheet radion kuolemasta ovat puppua

Miksi radio jaksaa aina vaan kiinnostaa? Radion suosion hiipumista on odoteltu jo pitkään, mutta kuuntelu ei ole lähtenyt laskuun.

26.03.18 11:41

Bisneksen ääni kuuluu loppuviikosta myös Tampereella

BusinessFM -radiokanavan kuuluvuusalue laajenee Tampereelle ja lähetykset alkavat alueella kiirastorstaina 29.3. klo 8.00.

16.01.18 15:45

Kolme kysymystä, joiden avulla pääset alkuun tehokkaan B2B -radiomainoskampanjan suunnittelussa

Vastaukset kolmeen kysymykseen muodostavat riittävän briifin, jonka avulla pääset suunnittelemaan B2B -kohderyhmää parhaiten puhuttelevan kampanjan.

08.01.18 13:18

Vuosi 2017 rikkoi jälleen radion ennätyksiä – Juha Kakkurin iltapäivässä Radiomedian toimitusjohtaja Stefan Möller

Kuinka digitalisaatio on vaikuttanut toimialan kehitykseen ja miksi radion suosio kasvaa edelleen?

1 day ago

Oikein hyvää tiistaita!
Tänään BusinessFM:n iltapäivässä puhutaan Virosta ja yrittämisestä tekoälyn aikakaudella, kun 16.30 haastateltavana on Estonian Investment Agencyn Suomen edustaja ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
2 days ago
Aikajanakuvat

Hyvää pomon päivää! Sano jotain kivaa pomolle,anna positiivista palutetta!
Muutosjohtaja konsultti Pia Aalto aamun vieraana klo 6.30,7.30 ja 8.30.Pomon päivän historia, ja aamussa kuulet ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
« 1 of 198 »
NÄYTÄ LISÄÄ ›››



NÄYTÄ KAIKKI ›››
 
15.10.18 12:22

BusinessFM etsii myyjää pääkaupunkiseudulle!

Haluaisitko mukaan vahvassa kasvussa olevan radioaseman myyntitiimiin? Oletko juuri sinä se henkilö, josta teemme tähtimyyjän?

01.10.18 08:36

WANTED: Hyväntahtoista myyntiä Dream Brokerilla

Oletko valmis mullistamaan yritysten viestinnän?

Dream Broker on Pohjoismaiden johtava online-video-ohjelmistoyritys. Visionamme on mullistaa viestintä hauskalla, luonnollisella ja tuottavalla tavalla videoilla. Online-video-ohjelmistoamme, Dream Broker Studiota, käyttää viestinnässä, johtamisessa ja oppimisessa jo yli 800 organisaatiota.

26.04.18 12:51

WANTED: Head of Sales & Business Development, Europe, Sievo

Growth inspires you and you want to take action?

This is your opportunity to get to play in the big leagues in an international setting as our new sales and business development star. Sievo Procurement Analytics SaaS is already used in multiple distinguished global companies such as Deutsche Telekom, Carlsberg, Fiskars, Schindler and Kellogg’s. You will be contributing to our ongoing growth in Central Europe – in our biggest market.

16.04.18 14:08

Jännittääkö työhaastattelu? Tässä 10 vinkkiä hyvään ensivaikutelmaan

Ensimmäinen työhaastattelu unelmiesi työpaikkaan saattaa olla todella jännittävä tilanne. 10 vinkkiä, joiden avulla voit välttää mokat ja tehdä hyvän ensivaikutelman.

28.03.18 14:26

Work goes happy 2018: Kaikilla työntekijöilläsi on perhe

Kuuntele, miten sinunkin organisaatiosi pääsee alkuun kokonaisvaltaisesti työntekijän hyvinvointia tukevan työympäristön rakentamisessa

NÄYTÄ LISÄÄ ›››

KUMPPANIMME