Kuuntele lähetystä
Busineksen ääni 89,7 MHz

06.10.17 08:37

Miltä yritysbrändisi kuulostaa?

Jokainen yritys näyttää joltakin. Yleensä brändit ovat hyvin tietoisia, millaista mielikuvaa ne haluavat herättää asiakaskohtaamisissa. Monilla yrityksillä on graafinen ohjeisto, josta löytyvät visuaalisen ilmeen linjaukset sekä tarkat ohjeet eri elementtien, kuten tunnuksen, typografian ja värien käytöstä.

Mutta kuinka moni yritys puhuu omalla äänellään? Kuinka moni käyttää musiikkia herättämään tunteita sekä välittämään mielikuvia, joita asiakkaat yhdistävät brändiin jatkossakin?

Ääniguru sekä The Sound Agencyn toimitusjohtaja Julian Treasure, kertoo videolla, kuinka ääni vaikuttaa ihmiseen neljällä eri tavalla.

Useiden tutkimusten mukaan musiikki vaikuttaa tunteisiin suoremmin kuin mikään muu taiteenlaji. Musiikilla on ilmiömäinen kyky luoda tunnelmaa, ilahduttaa, piristää, järkyttää, vakavoittaa tai liikuttaa jopa kyyneliin asti. Emotionaalisen latauksen voi huomata selvästi vaikkapa elokuvissa. Voit sulkea silmäsi ja silti pelkän taustamusiikin perusteella arvata, milloin oven takana vaaniva murhaaja ryhtyy toimeen tai rakastavaiset lankeavat toistensa syliin.

Tavarataloissa tarkasti valittu musiikki virittää asiakkaat ostavaiseen olotilaan. On osoitettu, että oikeanlainen äänimaailma voi nostaa myyntiä yli 30 %:lla ja se kolminkertaistaa työntekijöiden työtehoa.

Teemme BusinessFM:llä päivittäin työtä sen eteen, että pystyisimme tarjoamaan yrityksille paremman tavan erottautua sekä edistää liiketoimintaa äänen ja musiikin avulla.

Radiomainonta vahvistaa brändin tunnettuutta, herättää mielenkiintoa sekä vauhdittaa verkkoselailua. Hyvin toteutettu jingle tai tunnusmusiikki jää parhaassa tapauksessa soimaan potentiaalisen asiakkaan päähän vielä pitkään. Tietoiskutyyppisten lyhytohjelmien avulla voit kertoa omista tuotteistaan tai palveluistaan syvällisemmin ja tuoda osaamistaan esille mielenkiintoisesti ja erottuvasti.

Keräsimme muutamia esimerkkejä asiakkaillemme tuotetuista B2B-radiomainoksista sekä lyhytohjelmista.

Käythän tutustumassa!

08.01.18 13:18

Vuosi 2017 rikkoi jälleen radion ennätyksiä – Juha Kakkurin iltapäivässä Radiomedian toimitusjohtaja Stefan Möller

Kuinka digitalisaatio on vaikuttanut toimialan kehitykseen ja miksi radion suosio kasvaa edelleen?

28.12.17 16:17

BusinessFM:n kuuluvuusalue laajenee Tampereelle ja Ouluun

Busineksen ääni kuuluu jatkossa Tampereella taajuudella 106,8 MHz ja Oulussa 90,9 MHz.

18.12.17 06:35

BusinessFM ja Taksi Helsinki yhteistyöhön

Pilotoitavan taksimainosyhteistyön tavoitteena ovat entistä tavoittavammat ja laajemmat mediaratkaisut.

28.10.17 13:17

Reijo Karhulahti: Olemme tekemässä paljon suurempaa kuin pelkkää radiota

BusinessFM -radiokanavan perustaja Reijo Karhulahti, Tampereen Ammattikorkeakoulun myynninkoulutusohjelmien pääkummi ja suojelija, kertoo mikä on BusinessFM:n perustamisen tarkoitus ja miten hän löysi omalle elämälleen tarkoituksen.

2 days ago
Aikajanakuvat

Nordean DLT- ja lohkoketjuorganisaation johtaja Ville Sointu Kertoo miksi BITCOIN-syntyi?! Miten kryptovaluutta valmistetaan?
Resepti selviää klo 9.30 BusinessFM aamussa..( BusinessFM aamu Roni ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
4 days ago
Tero J. Kauppisen radioblogi johtajuudesta. Osa 16: Onko johtamisbrändisi kohdallaan? - BusinessFM

Mielenkiintoista asiaa johtamisesta!
Tero J. Kauppisen johtamisblogin kuulet BusinessFM:ltä torstaisin klo 11.30. Uusinnat sunnuntaisin klo 10.10 ja keskiviikkoisin 18.10. Kannattaa kuunnella! ... See more

Kuuntele ohjelma ja saat selkeän kahdeksan askeleen prosessin oman johtamisbrändin systemaattista kehittämistä varten.

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
« 1 of 77 »
NÄYTÄ LISÄÄ ›››



NÄYTÄ KAIKKI ›››
 Näyttelijä, imitaattori ja spiikkeri Jarkko Tamminen
01.12.17 13:35

SLUSH: Imitaattori Jarkko Tamminen hakee kasvuyritystapahtumasta potkua internetin hyödyntämiseen viihdepalvelujen markkinoinnissa

Juha Kakkurin jututettavana on näyttelijä, imitaattori ja spiikkeri Jarkko Tamminen. Kuinka niin monipuoliseksi esiintyjäksi oikein tullaan?

20.11.17 10:11

Madventures Riku Rantala: Tee Not To Do -lista

Kuinka Riku Rantala hallitsee omaa työaikaansa? Ja miten ylläpitää intohimoa omaan tekemiseen?

09.11.17 15:28

Roni Malisen aamustudiossa työpsykologian tohtori Helena Åhman

Miten tsempata töissä kaamosaikaan? Mikä neuvoksi, jos pomon tai tiimikaverin kanssa työskentely on hankalaa? Ja mitkä ovat kolme parasta asiaa, jotka tiiminjohtaja voi tehdä tiiminjäsenten hyväksi?

06.11.17 13:02

Broman Groupin omistajaperheelle Vuoden Perheyrittäjä -tunnustus

Vuoden Perheyrittäjä -tunnustuksella EY Entrepreneur of the Year 2017 -juhlagaalassa palkittiin Väinö H. Broman sekä Eero ja Harri Broman.

25.10.17 12:04

Miten tehdä hyviä päätöksiä stressin alaisena?

Miten saada aivokapasiteetti käyttöön mahdollisimman tehokkaasti erityisesti vaikeissa ja paineisissa tilanteissa ja miten palautua nopeasti?

NÄYTÄ LISÄÄ ›››

KUMPPANIMME