Tero J. Kauppisen radioblogi johtajuudesta. Osa 16: Onko johtamisbrändisi kohdallaan?
Johtamisbrändi on varsin uusi käsite. Ehkä tästä johtuen sen vaikuttavuutta ja merkitystä ei tiedosteta riittävän selkeästi.
Johtamisbrändiä voidaan tarkastella monesta näkökulmasta. Tässä radioblogissa Tero J. Kauppinen tarkastelee johtamisbrändiä koko organisaation ja yksittäisen liiderin perspektiivistä.
Mitkä asiat ovat keskeisiä yrityksen tai johtajan mielikuvan rakentamisessa ja kuinka johtamisbrändi vaikuttaa yrityksen tulokseen?
Kuuntele ohjelma ja saat selkeän kahdeksan askeleen prosessin oman johtamisbrändin systemaattista kehittämistä varten.
Tero J. Kauppinen on kansainvälinen liikkeenjohdon konsultti, strategi ja johtamisen kehittäjä, joka on kouluttanut esimiehiä 25 maassa. Hän on valmentanut uransa aikana yli kahta sataa johtoryhmä ja kehittänyt globaalissa käytössä oleva Vision Into Action –johtamismallin. Hänen johdollaan tehtiin myös Suomen laajin ja kattavin johtamistutkimus, jonka tuloksena tunnistettiin johtamisen G –voima ja sen diagnostisointiin tarvittavat työkalut.