Kuuntele lähetystä
Bisneksen ääni

BUSINESSFM KUULUVUUSALUE

Kanavan kuuluvuusalue kattaa Helsingin seudun aina Inkooseen, Lohjalle, Hyvinkäälle ja Porvooseen asti.
Kevään 2018 aikana kanavan kuuluvuusalue laajenee myös Tampereelle ja Ouluun.

 

KOHDERYHMÄ

BusinessFM on nuorekas aikuinen radioasema.
Kanava on suunnattu erityisesti aikaa seuraaville yritysten päättäjille, yrittäjille,
ylemmille toimihenkilöille ja toimihenkilöille.
Lisäksi BusinessFM:ää kuuntelevat ne, joita kiinnostavat työ- ja yrityselämän asiat yleisesti.

 

BUSINESSFM TAVOITTAA YRITYSPÄÄTTÄJÄT

BusinessFM tavoittaa metropolialueen businesspäättäjät, yrittäjät ja ylemmät toimihenkilöt
autossa, työpaikalla ja kotona.
Keskimääräisenä businesspäivänä BusinessFM -radiokanavaa kuuntelee
2000 – 3000 yrityspäättäjää ja yrittäjää
Radio on media, joka seuraa kuluttajaa kaikkialle: radio on läsnä aamiaisella, liikenteessä, työpaikalla, kodin askareissa sekä vapaa-aikana tilanteissa, joissa monet muut mediat eivät tavoita.
Monipuolinen verkkomediamme vahvistaa radion sanomaa myös internetissa ja tarjoaa tehokkaita pakettiratkaisuja.

BusinessFM on B2B-mainostajan ykkösvaihtoehto 24/7!

 

-->

 

YHTEENVETO KUUNTELIJAPROFIILISTA

Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä – 89 min.
Miehet51 %
Naiset49 %
Akateeminen koulutus tai AMK 61 %
Päättäjät (yrittäjät 21% ja ylempi toimihenkilö 26%)47 %
Tulotaso - yli 50 000/vuodessa46 %
Autokuuntelun osuus49 %

Lähde: Finnpanel - Kansallinen radiotutkimus ( tutkimusjakso: kesä-marraskuu 2017)

KANAVAN KUUNTELU

KOULUTUS

SUKUPUOLI

ASEMA TYÖELÄMMÄSSÄ

IKÄ

VUOSITULOT

BUSINESSFM:N SISÄLTÖ

Positiivinen talouselämän ja onnistumisten uutisointi on harvinaista. Meillä on halu kertoa menestyvien yritysten ja niiden taustalla olevien ihmisten tarinoita positiivisella ja viihdyttävällä tavalla.
Haluamme selvittää, mistä menestys saa voimansa ja kannustaa myös kuuntelijoitamme onnistumaan liiketoiminnassa tai työelämässä.

BusinessFM kanavalla kuulet:

Talousuutisia ja päivän puheenaiheita reaaliajassa.
Talouselämän trendejä ja ilmiöitä sekä mm. työssä viihtyvyyteen, elämänlaatuun, työhyvinvointiin, liikuntaan ja vapaa-aikaan liittyviä teemoja.
Omaan talouteen sekä sijoittamiseen liittyviä neuvoja.
Tietoa ammatillisen osaamiseen kehittämiseen ja tukea nuorille yrittäjille.
Kanavan vieraina inspiroivia ja mielenkiintoisia eri alojen ammattilaisia.
Uutuuspalveluista ja -tuotteista, jotka auttavat yrityksiä kasvamaan ja kehittymään.
Hyvällä tyylitajulla valittua populäärimusiikkia, mutta myös musiikillisia yllätyksiä sopivassa suhteessa.

Meistä mediassa:

Helsingin Sanomat 28.4.2016
Markkinointi & Mainonta 20.5.2016

KUMPPANIMME