Kuuntele lähetystä
Bisneksen ääni
 
20.05.17 15:37

Yhteistyössä on voimaa! (Ja printissä myös)

Painavaa asiaa asiakkaamme kertomana:

Tutustu Espoon Painovoiman blogiin tästä >>>

BusinessFM kertoo arvoistaan seuraavaa:

”Positiivinen talouselämän ja onnistumisten uutisointi on harvinaista. Mieluummin kerrotaan irtisanomisista, yt-neuvotteluiden käynnistämisestä ja heikentyneistä talousnäkymistä.

Haluamme kertoa menestyvien yritysten ja niiden taustalla olevien ihmisten tarinoita. Mistä menestys saa voimansa?

BusinessFM haluaa kuvata talouden ilmiöitä ja ajankohtaisia puheenaiheita tuoreella ja viihdyttävällä tavalla.”

Jokin aika sitten eräänä, aurinkoisena arkiaamuna, saapui BusinessFM:ltä yhteistyökumppanimme Vantaalle Mäkituvantielle. Teimme mainosvideon, jossa meiltä Julle kertoi yhteistyöstämme ja kokemuksistamme yrityksemme mainostamisesta Business FM:n taajuuksilla. Hyvä näin. Helppo on kehua hyvin toimivaa markkinointikanavaa. Samalla viikolla otimme osaa BusinessFM:n järjestämään aamiaistapahtumaan, jossa ensinnäkin julkaistiin mainosvideomme ja toisaalta mietittiin markkinointia radiossa yleensä ja tietysti BusinessFM:llä.

Useinhan radio mielletään yhdeksi vanhoista, jopa kuolevista markkinointikanavista. Mietitäänpäs nyt uudelleen. Nämä ns. vanhat kanavathan eivät ole minnekään kadonneet. Oikeammin sanottuna, niin radion, kuin muidenkin perinteisten medioiden rinnalle on toimijoille avautunut uusia mainostusmahdollisuuksia: Sosiaalinen Media, Youtube- mainonta, Googlemainonta vain muutamia mainitakseni.

Edelleen ihmiset kuuntelevat radiota, seuraavat TV:tä (Suomessa muuten ajallisesti lähes eniten maailmassa) ja lukevat iltapäivä- sekä aikakausilehtiä. Ehkä perinteisten medioiden kuluttaminen onkin muuttunut enemmän alustoiltaan, kuin sisällöiltään. Radiota kuuntelemme autoradion tai pöytävastaanottimen lisäksi puhelimesta ja läppäriltä. Sama koskee TV:tä ja sanomalehtiä.

Samanlainen käyttötarkoitusten ja -kokemusten murroshan on käynnissä painoalalla. Siinä missä ennen kaikki vuosikertomukset ja mainosviestit painettiin paperille, nykyään digitaaliset julkaisut ovat eittämättä valtaosassa organisaatioiden viestinnässä.

MUTTA!

Kuten jatkuvasti asiakkaillemme toteamme. Koska digijulkaisuja tuutataan joka hetki kaikista alustoista kaikkiin alustoihin, on painettu, konkreettinen kutsu, käyntikortti tai kotelo noussut uuteen ansaitsemaansa arvoon. Vai kumpaan sinä kiinnität enemmän huomiota? Sähköpostiviestiin (jos se sinut siis edes tavoittaa roskapostifilttereiden lävitse) vai kartonkiseen, huolellisesti suunniteltuun ja toteutettuun kutsuun tai esitteeseen?

09.04.18 07:26

Puheet radion kuolemasta ovat puppua

Miksi radio jaksaa aina vaan kiinnostaa? Radion suosion hiipumista on odoteltu jo pitkään, mutta kuuntelu ei ole lähtenyt laskuun.

26.03.18 11:41

Bisneksen ääni kuuluu loppuviikosta myös Tampereella

BusinessFM -radiokanavan kuuluvuusalue laajenee Tampereelle ja lähetykset alkavat alueella kiirastorstaina 29.3. klo 8.00.

16.01.18 15:45

Kolme kysymystä, joiden avulla pääset alkuun tehokkaan B2B -radiomainoskampanjan suunnittelussa

Vastaukset kolmeen kysymykseen muodostavat riittävän briifin, jonka avulla pääset suunnittelemaan B2B -kohderyhmää parhaiten puhuttelevan kampanjan.

08.01.18 13:18

Vuosi 2017 rikkoi jälleen radion ennätyksiä – Juha Kakkurin iltapäivässä Radiomedian toimitusjohtaja Stefan Möller

Kuinka digitalisaatio on vaikuttanut toimialan kehitykseen ja miksi radion suosio kasvaa edelleen?

2 weeks ago

Maanantaita! Klo 15.30 on tarjolla Kesäkuulumisia Tornionjoelta,kun haastateltavana on alueen kalastusmatkailun kehittämisestä vastaava Elias Teriö .(kuvassa). -Juha

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
2 weeks ago

Hyvää perjantaita! Tänään iltapäivällä BusinessFM:n haastateltavana on Iltalehden vastaavaksi päätoimittajaksi nimitetty Erja Yläjärvi, jonka mietteitä uudesta pestistä, valeuutisista ... See more

LIKE
LOVE
HAHA
WOW
SAD
ANGRY
« 1 of 159 »
NÄYTÄ LISÄÄ ›››



NÄYTÄ KAIKKI ›››
 
26.04.18 12:51

WANTED: Head of Sales & Business Development, Europe, Sievo

Growth inspires you and you want to take action?

This is your opportunity to get to play in the big leagues in an international setting as our new sales and business development star. Sievo Procurement Analytics SaaS is already used in multiple distinguished global companies such as Deutsche Telekom, Carlsberg, Fiskars, Schindler and Kellogg’s. You will be contributing to our ongoing growth in Central Europe – in our biggest market.

16.04.18 14:08

Jännittääkö työhaastattelu? Tässä 10 vinkkiä hyvään ensivaikutelmaan

Ensimmäinen työhaastattelu unelmiesi työpaikkaan saattaa olla todella jännittävä tilanne. 10 vinkkiä, joiden avulla voit välttää mokat ja tehdä hyvän ensivaikutelman.

28.03.18 14:26

Work goes happy 2018: Kaikilla työntekijöilläsi on perhe

Kuuntele, miten sinunkin organisaatiosi pääsee alkuun kokonaisvaltaisesti työntekijän hyvinvointia tukevan työympäristön rakentamisessa

19.03.18 18:48

Pipsa Aro rakastaa sitä, että voi auttaa ihmisiä työllistymään

Roni Malisen aamussa puhutaan työnhausta ja vieraana on Pipsa Aro, joka on perustanut startup -yrityksen Pipsa Consultingin valmentaakseen nuoria kykyjä löytämään unelmaduuninsa.

15.03.18 10:22

WANTED! Myyntineuvottelija / Kiinteistönvälittäjä

Palvelet uusia ja olemassa olevia kuluttaja-asiakkaita, sekä etsit aktiivisesti uusia myytäviä kohteita. Myyntityön lisäksi toimit asiakkaidesi luotettuna yhteyshenkilönä

NÄYTÄ LISÄÄ ›››

KUMPPANIMME